4 april 2017

Referenties

Hagemans Verzekeringen. Deskundig, betrouwbaar en betrokken.

Rob Lendering van Euro-line en Anouschka Groot van Squid:
“Je hebt onze verzekeringen tot in de puntjes uitgezocht,
waardoor je ons nu en in de toekomst veel geld bespaart”

Je hebt alles wat betreft onze verzekeringen tot in de puntjes uitgezocht. Niet alleen voor onze bedrijven Euro-line en Squid, maar ook voor ons persoonlijk. Je hebt goede alternatieven aangedragen en nazorg verleend, waardoor je ons nu en in de toekomst veel geld bespaart.
Onze dank is groot en wij zullen je dan ook zeker bij andere particulieren en ondernemers aanbevelen.

Suzanne Arakelyan van AKL Juridisch Advies:
“Inmiddels heb ik al mijn verzekeringen van inboedel-
tot zorgverzekering via Jarko afgesloten”

Jarko levert een grote bijdrage aan de mate van mijn geluk. Ik ben gelukkig omdat ik mijn dienstverlening zorgeloos kan uitoefenen. Ik weet namelijk dat mijn beroepsaansprakelijkheidsverzekering goed geregeld is, omdat deze tot de portefeuille van mijn favoriete assurantietussenpersoon behoort. Toen mijn zusje een beroepsaansprakelijkheidsverzekering nodig had, heb ik haar dan ook gelijk bij Jarko geparkeerd.

Jarko heeft ook op andere manieren bijgedragen aan mijn geluk. Zo had ik bijvoorbeeld op zeer korte termijn voor de Orde van Advocaten een offerte voor mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering nodig. Na slechts één belletje aan Jarko, die overigens op het punt stond om op vakantie te gaan, kreeg ik diezelfde dag nog de benodigde stukken in mijn mailbox.

Niet alleen op zakelijk gebied vertrouw ik Jarko, maar ook op persoonlijk vlak is hij mijn verzekeringsman. Inmiddels heb ik al mijn verzekeringen van inboedel- tot zorgverzekering via Jarko afgesloten. Met al mijn verzekeringsvraagstukken kan ik dus te allen tijde bij hem terecht. Ook past hij ambtshalve de verzekeringen aan als er een gezinsuitbreiding heeft plaatsgevonden. Ik ben nu ook gelukkig verzekerd voor alle toekomstige schades die mijn baby wellicht zal gaan aanrichten.

Tot slot heeft de deskundigheid van Jarko mij ook op een andere manier geluk gebracht. Zo heb ik hem weleens een inhoudelijke vraag gesteld over de zorgplicht van assurantietussenpersonen. Het antwoord heb ik in een van mijn zaken in het voordeel van een cliënt kunnen gebruiken.

Kortom, ik kan niet meer zonder Jarko en beveel hem van harte aan een ieder die net zo gelukkig als ik wil zijn. Want je weet pas dat alles verzekeringstechnisch goed geregeld is, als je bij Jarko van Hagemans Verzekeringen langs bent geweest.

Jan Kester van ABC Bouwsupport:
“Bij een polis-check door Jarko bleek met name de aansprakelijkheidsverzekering een wassen neus te zijn”

Wij willen Jarko Hagemans van Hagemans Verzekeringen bedanken voor zijn tomeloze inzet bij de verzekeringskwesties van ABC Bouwsupport en ABC Cleansupport.

Bij een polis-check door Jarko bleek dat met name de aansprakelijkheidsverzekering een wassen neus te zijn. Niet zo fijn als je daar pas achter komt als er daadwerkelijk iets gebeurt.

Onze slogan “gaat niet bestaat niet” bracht het zweet in de bilspleet bij de verzekeraars. Want juist die veelomvattendheid van de werkzaamheden bleken ze maar eng te vinden; te veel verschillende werkzaamheden die afgedekt moesten worden. Er kwamen wel wat voorstellen, maar óf met een hele hoge premie óf met allerlei uitsluitingen waar we nu juist wel voor verzekerd wilden zijn.

Maar Jarko zou Jarko niet zijn als hij zich er niet als een pitbull in vastbeet en na maandenlang zoeken, sleuren, trekken, onderhandelen, formulieren invullen, appen, mailen en bellen is het gelukt. Vanaf zaterdag 2 juli 2016 is zowel ABC Bouwsupport als ABC Cleansupport geheel verzekerd voor volledige bedrijfsaansprakelijkheid en ook voor alle auto’s, machines en ziekteverzuim. Vanaf deze dag kunnen we dus eindelijk brokken gaan maken. Want dan kunnen we weer leuk gaan mailen, appen en bellen met Jarko.


Omdat Jarko nu ook ons vaste aanspreekpunt is bij calamiteiten, geeft dat een heel gerust gevoel, waardoor we weer lekker kunnen slapen! Lekker slapen geldt niet meer voor Jarko. Want bij een kleine aanrijding van een van de bedrijfsauto’s konden we Jarko gewoon om 06.00 uur uit bed bellen om ons verder te helpen.

Wij raden dan ook iedereen aan om Jarko eens je polismap door te laten nemen om later niet voor vervelende verrassingen te staan. Want Jarko van Hagemans Verzekeringen snapt de polismap!  


Rosanne van Staalduinen van Buro Staal:
“Op basis van de punten die ik belangrijk vond heb jij een arbeidsongeschiktheidsverzekering gekozen die perfect bij mij past”

Ik dacht geen verzekeringen nodig te hebben. Maar in 2015 raakte een bevriende zelfstandig onderneemster zwanger, had ik een ontevreden klant en overleed er een klant aan een nare ziekte. Situaties die mij aan het denken zette. Wat als ik zwanger of langdurig ziek zou worden? Wat als een klant zo ontevreden is dat ze me aansprakelijk stellen voor geleden schade? Misschien moest ik toch maar eens over verzekeringen na gaan denken.

De code van een website kan ik prima lezen, maar de code van een verzekering is voor mij abacadabra. Ik moest er niet aan denken om alles zelf uit te gaan zoeken. Ten eerste omdat het me veel te veel tijd zou kosten, ten tweede omdat ik er weinig van zou begrijpen en ten derde omdat ik niet zou kunnen kiezen. Ik ben zo’n type dat dan liever een expert in de hand neemt en gewoon zijn of haar advies opvolgt. En in dit geval was jij die expert!

Ik vind het fantastisch hoe jij alles voor me op een rijtje hebt gezet. Hoe je me hielp kiezen welke verzekeringen ik wel en niet nodig had. Hoe je op zoek ging naar alternatieven toen ik toch wel een beetje schrok van de eerste offerte voor een AOV verzekering. Hoe je alles duidelijk uitlegde. En het gewoon nog een keertje uitlegde als ik het niet begreep. En nog een keer... En nog een keer… Hoe je elke keer gezellig bij me langs kwam op kantoor, zodat het mij geen reistijd kostte (of kwam het door de kruidkoek?). Ik heb aan kunnen geven welke punten voor mij belangrijk zijn en op basis daarvan heb jij een AOV verzekering gekozen die perfect bij mij past. En daar ben ik je enorm dankbaar voor, ondanks het feit dat je me inschatte als iemand zonder universitair diploma;-).

Jarko, bedankt voor je professionele, deskundige en betrouwbare advies! Je hebt laten zien dat je het aanbevelen meer dan waard bent.  

Marie-José Gilsing van Orbis advocatuur:
“De maandlasten voor mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering zijn dankzij jou gehalveerd, terwijl mijn dekking beter is dan voorheen”

Het heeft even geduurd voordat ik van jouw diensten gebruik ben gaan maken, maar ik ben daar dan uiteindelijk wel goed voor beloond! Had ik het maar eerder gedaan! De positieve referentie van Debby heeft me over de streep getrokken. Met deze getuigenis wil ik andere mensen over de streep trekken om van jouw dienstverlening gebruik te maken.
Vriendelijkheid, dienstverlenend, accuraat, professioneel, snel, eerlijk, doortastend en scherp zijn een aantal steekwoorden, die jou als professional goed neerzetten. Als mens heb je daarnaast ervaren als oprecht, betrokken, inlevend, humoristisch en heel geduldig.

De uitspraak van Zeeuws meisje: “geen cent teveel hoor”, past goed bij je. Je levert namelijk goede kwaliteit tegen een goede prijs! De bijpassende kleding heb jij niet nodig!

Ik ben heel blij dat ik via jou mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering tegen het licht heb gehouden. Het vergelijkend onderzoek met alle spelers op de markt was voor mij bijzonder waardevol. Uiteindelijk resultaat: mijn maandlasten zijn gehalveerd, terwijl mijn dekking beter is dan voorheen.

Ik zal dan ook in het bijzonder bij collega’s en andere zzp’ers een goed woordje voor je doen en je van harte aanbevelen.

Ik wens je heel veel succes met je bedrijf en daar waar ik een bijdrage kan leveren, zal ik dat met volle overtuiging doen!

Marc Zeelenberg van Bouwbedrijf Zeelenberg:
“Jij bent voor mij de enige echte verzekeringstechnische
rots in de branding waar ik al jaren naar op zoek was”

Geachte mijnheer Hagemans, beste Jarko,
zoals je ondertussen weet run ik al een jaar of twintig een bouwbedrijf en ben ik in die tijd begrijpelijkerwijs met een aanzienlijke hoeveelheid verzekeringsagenten in aanraking gekomen. De meeste ondernemers, en ik dus ook, zien verzekeringen als een noodzakelijk kwaad, die in geval van calamiteit nuttig kunnen zijn. Maar wij pogen hier verder zo min mogelijk mee bezig te zijn.

Een jaar of vijf, zes geleden heb ik je leren kennen als een bevlogen en ambitieuze verzekeringsagent, toen nog in loondienst. Half 2013 heb je de gedurfde stap gezet en ben je voor jezelf begonnen. Gezien het vertrouwen dat ik de periode hieraan voorafgaande in je had gekregen, heb ik je toen direct ingelijfd als mijn zakelijke 'verzekeringsmannetje'.  
De volksmond-term ‘verzekeringsmannetje’ klinkt wellicht oneerbiedig, maar zo bedoel ik dit absoluut niet, eerder het tegenovergestelde.

In de afgelopen twee jaar heb ik gemerkt dat bevlogenheid, inzet, jarenlange ervaring, service, branche-gerelateerd denken, doortastendheid en vertrouwen dus ook gewoon in de verzekeringsbranche bestaat.

Ondanks, of misschien juist wel dankzij, je immer ongeschoren kinnebakkie ben jij voor mij de belichaming hiervan en ben je voor mij de enige echte verzekeringstechnische rots in de branding geworden waar ik al jaren naar op zoek was.

Jarko, ik wil je hierbij dan ook als blijk van waardering hartelijk bedanken. Ik zal je aanbevelen waar mogelijk en ik hoop ook in de toekomst nog leuk en lang zaken met je te blijven doen.