11 juli 2023

Cases

Zo nodig

halen wij de kastanjes voor u uit het vuur.

“Het mag duidelijk zijn: bij voorkeur komen we bij Hagemans Verzekeringen in beeld voordat er schade is. Zodat we al uw verzekeringen tot in de puntjes in orde kunnen maken. 

Maar heeft u problemen om uw schade te claimen? Dan doen we er uiteraard alles aan om u ‘uit de brand te helpen’. Hieronder hebben we een aantal zaken voor u op een rijtje gezet.”

Hagemans Verzekeringen is onafhankelijk
Wij zoeken graag voor u uit bij welke bank of verzekeraar u zichzelf of uw bedrijf het beste kunt verzekeren. Wij zitten niet vast aan samenwerkingscontracten of verplichtingen. Wij zijn volledig onafhankelijk. Dat betekent dat we u altijd de bank of verzekeraar adviseren die met het beste aanbod komt. Zodat u de meest complete verzekering krijgt tegen de aantrekkelijkste premie.   

Een lage kostenstructuur en een hoge mate van ontzorgen
Bij Hagemans Verzekeringen werken we efficiënt en houden we de kosten laag. Daardoor kunnen we  de juiste verzekeringen aanbieden tegen een concurrerende prijs. Daarnaast onderscheiden we ons door ons deskundige advies en doordat we u alle rompslomp die bij verzekeringen komt kijken uit handen nemen.


Door onze kennis en ervaring zijn wij een uitstekende gesprekspartner voor u. Wij nemen de bestaande zaken regelmatig met u door. Daardoor krijgen we een goed beeld van de risico’s en de dekkingen die er wel of juist niet zijn.  

Wij voorkomen een eindeloze polisstroom
In polissen worden regelmatig veranderingen doorgevoerd, die nauwelijks naam mogen hebben. Het laatste waar u op zit te wachten, is dat u wordt bedolven onder een schijnbaar onophoudelijke papierstroom. Zodat u na verloop van tijd door de bomen het bos niet meer ziet.   
Wij leiden dit proces in goede banen. Nemen zoveel mogelijk papieren rompslomp voor u uit handen. Informeren u wat er precies veranderd is. Zo mogelijk sturen we u de stukken digitaal toe en leggen uit waar u eventueel uw handtekening onder moet zetten. En gaat het om een grotere mutatie? Dan nemen we even telefonisch contact met u op, waarna we de zaak snel voor u afhandelen.

brown round fruit on white table

Zaak Jeroen en Stephanie: ‘De sleutel tot succes’

Jeroen en Stephanie waren eigenaar van een autobedrijf en verzekerd bij een goede vriend van de familie. Er was net een schade geweest waarbij een auto gestolen was, maar de verzekeringsmaatschappij gaf aan dat dit niet onder de dekking viel.

Jarko Hagemans: “Ik beet me vast in de zaak en ontdekte dat de diefstal niet de auto betrof, maar de sleutel van de auto. Hierna is de auto ontvreemd. Dat lijkt min of meer hetzelfde, maar ontvreemding van de auto viel wel onder de dekking, diefstal niet, omdat er niet aan alle voorschriften voldaan was. Dus de maatschappij keerde uit en wij hadden er een nieuwe klant bij…”

 

Zaak hijskraanbedrijf: ‘Wij zijn ook goed in de kleine lettertjes’

Een kraanverhuurbedrijf heeft een aantal grote hijskranen die met machinist en al verhuurd worden. Een onoplettende machinist nam teveel risico bij een hijsklus, de hele mast knakte en de lading lag op de grond.

Jarko Hagemans: “De lading was vrijwel onbeschadigd, maar de afgebroken mast vertegenwoordigde een schade van ruim € 100.000,-. De verzekeringsmaatschappij zocht hard in de kleine letters en gaf aan dat de schade niet onder de dekking viel. Gelukkig zijn wij ook goed in de kleine lettertjes. Samen met mijn relatie heb ik me heel hard gemaakt voor deze zaak en binnen twee weken werd het schadebedrag toegekend.”

Zaak Terra Nova: ‘Blij met de man achter de schermen’

Een startend IT-bedrijf was slachtoffer van een inbraak. Er waren een aantal laptops ontvreemd die cruciaal waren voor het bedrijf.

Jarko Hagemans: “De zaak liep in voorlopige dekking. Maar de verzekeringsmaatschappij gaf aan dat er geen dekking was, omdat niet aan alle preventievoorschriften was voldaan. Ik was het daar niet mee eens. Er was nog geen polis tot stand gekomen en de preventievoorschriften waren nog niet gecommuniceerd. Na flink getouwtrek is de schade geheel uitgekeerd. Dus bij Terra Nova waren ze maar wat blij met de man achter de schermen…de computerschermen wel te verstaan.”